čtvrtek 6. ledna 2011

Zápočty a zkoušky - Můj styl učení

Teď se nacházíme v období, kdy spousta studentů má nějaký ten zápočet či zkoušku, každý se přípravuje jinak. Já se například připravuji tak, že se dívám na seriály, či hraju. Při seriálech je to tak 45 minut dílu a pak se du učit. Dělám to tak, že mám většinu informací, či učiva z čeho bude zkouška či zápočet a to si jen čtu. Tak to dělám nevím řekněme třikrát, na horší předmět třeba i šestkrát, ale vdžy to prokáládám nějakým seriálem, hrou či filmem. Všechny varianty mají odlišnou dobu odpočinku. No vypadá to spíš že zábavu prokládám učením, ale já říkám, že učení prokládám zábavou. Zábava ale vede na celé čáře. A stačí to? Mě tedy jo, sice se někdy de až na druhý pokus, ale to neva, to je den učení na víc, to si to člověk celkem přečte víckrát a to hlavy to leze. Takže takhle já se učím, taková pohoda.

Žádné komentáře:

Okomentovat