pondělí 7. února 2011

Zážitek z praxe

No tak celkem pohoda, nic tam moc nedělám akorát čumim, občas něco okoukám, něco mi vysvětlej něco se zeptám, nic po mě nechtěj to je fajn. Občas kecáme o různejch věcech, jenže bohužel maj občas debilní nápady, ale to asi z mediální masáže, či jiné masáže, či z nedostatku informovanosti. Příklad prý člověk co dělá plynové rozvody, i snad kotle a tak by si to v životě k sobě do baráku nedal, to je fak asi magor. Věřim že je účinnější vařit pomocí indukčního vařiče, ale topit elektrikou to je dost na prd, obvzlášť přimotopně. Jo možná pomocí akumulačních nádrží. Ale když jim člověk tohle řekne, tak argumentace je cena, že je kotel drahej, že se to musí čistit a revidovat. Elektrické přímotopy a vůbec elektrika se také musí revidovat a provoz je drahý. Akumulační nádrže taky nejsou asi za pět korun. Prý že cena zlevněné elektřiny je někde na koruně, to žijou asi někde ještě v 90. letech minulého století, nechci říkat v minulém režimu, jelikož to stála určitě tak pětník. To je složité když člověk říká pravdu a po ruce nejsou důkazy jeho argumentace, ale oni si říkají svojí pravdu a co já? Já na ně kašlu vysvětlovat se mi to nechce furt dokola. Jo další zařítek v celku nuda, poslouchat mp3 je trošku blbý, chci notebook, tam se aspoň můžu tvářit, že píšu něco do školy a přitom bejt v pohodě na netu. Třeba sociální sítě, hry. No uvidíme další dny, ale notebook to fakt chce.

Žádné komentáře:

Okomentovat