pátek 30. září 2011

Statistika

Nedávno jsem se koukal na statistiku tohoto blogu, dal jsem tam statistiku od začátku. Přesněji jsem se koukal ze kterých systémů, prohlížečů a ze kterých zemí byli návštěvníci tohoto blogu. Překvapilo mě že byli návštěvníci i z USA, Ruska, Německa či dokonce Maledivy. Je opravdu zajímavé sledovat statistiky a poslední dobou mě to začalo bavit více. Mimo jiné za to můžou hry a to převážně Rise of nations gold a Rise of nations:Rise of legends, kde jsou opravdu zajímavé statistiky a v celku podrobné. Blogspot nabízí také podrobné a zajímavé statistiky. Ze statistik také vyplývá, že na tento blog prakticky nikdo nechodí, nejvíc návštěv tam mám omylem já =), jelikož blbě párkrát kliknul a hlavně díky tomu, že sem se právě nedíval na statistiky, ale koukal sem se přímo na blog, zda se něco událo, což byla velká chyba. Tuto chybu už lehce napravuji, takže změny se koukám přes administraci. Uvidím jak se statistiky budou měnit v průběhu dalších měsíců.

Žádné komentáře:

Okomentovat