úterý 27. září 2011

Změna postoje a změna blogu, jen lehká, či zásadní?

Ač mě psaní blogu velice lákalo a říkal jsem si že by to mohlo být i zajímavé, mě to posléze přestalo bavit, ostatně jak už několikrát. Proto jsem sem přestal psát a vůbec čímkoliv přispívat, ale toto se lehce změní letos. O tuto změnu se postrala jedna kamarádka, ta bude vědět o koho se jedná. Díky tomu se tento blog zaměří spíše na fotografie. Snad se to bude líbit. Uvidíte zda své předsevzetí splním. Tohle předsevzetí by mohlo i vyjít, není totiž takové to klasické na začátku roku, jako zhubnu 5 kilo =). 5 kilo už jsem teda schodil, takže teď by mělo vyjít i překlopení blogu směrem k fotkám. Bohužel já mám takový hektický život, nikdy přesně nevím kdy vlastně mám práci či volno a zrovna ve dnech kdy je práce, se mi moc jiných věcí dělat nechce, ale tenhle rok je pro mě ve znamení změn, sice malých, možná nezpozorovaných, ale já si je uvědomuju. Je sice težké se předělávat, ale lehké změny snad zvládnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat