středa 5. října 2011

Nový hosting

Dnes jsem se konečně dostal k tomu, abych aspoň starý web hodil na nový hosting. Sice je to od plánu je překopat trochu vzdálené, ale proč by měl hosting zbytečně otálet bez nějakého obsahu. Rozhodl jsem se tedy že jen nahraju staré soubory. Nový hosting jsem si zařídil u hosting wedos (wedos.cz), mají opravdu zajímavé ceny i služby, vřele doporučuji, vychází na opravdu slušné peníze. Web zabírá trochu více MB a můj upload není nijak zázračný a tak to tedy trvá trochu déle, ale řekl jsem si, že když nahraju už teď všechno, tak při předělávání webu už nebudu muset uploadovat tolik, jelikož obrázky, což je prakticky to hlavní na mém webu tam již budou a upload poté bude rychlejší. Tolik jest pokrok nového webu, což aspoň nějaký pokrok je, takže se pustím i do předělání.

Žádné komentáře:

Okomentovat