neděle 9. října 2011

Postup práce na nových stránkách

Tak jsem se tedy dnes pustil do nových stránek. Postup by se dal popsat asi tímto způsobem, vzhledem k tomu že jsem si již pár stránek udělal, ale nebyly správně napsány, tak teď se je snažím dělat podle návodů a knihy 333 tipů a triků pro CSS. Takže zkouším všelijaké postupy. Zatím se mi povedlo udělat pouze hrubý náčrt toho jak by měli vypadat, bude s tím ještě trochu práce, ale to se zvládne.  Je tam totiž pár věcí, co úplně nejsou jak bych je chtěl, ale to je asi tím, že jsem přeskočil nějakou věc. Základy totiž mám a jezdím v obsahu sem a tam podle toho, čeho chci zrovna docílit, ale zas mě v tom nebaví nějak moc hledat, ale to se poddá. A až dokončím jak mají vypadat a vymyslím všechny věci co chci mít, tak potom naházet na ně obsah už by neměl být problém, ale to je zatím hudba budoucnosti.

2 komentáře:

  1. teda teda... prošvihnout takovou výstavu! já bych se tam asi normálně taky nedostala, kdybych tam nebyla na tý imatrikulaci (teda neměla jsem to v plánu), ale bylo to fakt zajímavý!

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem věřim, že to bylo zajímavý, škoda no =(

    OdpovědětVymazat